Friday, June 16, 2006

世盃趣錄

  近日全球掀起世盃熱,我呢個完全不懂足球的無知婦孺,當然都會湊湊熱鬧啦!所以我即使唔識睇波,都會好留意世盃賽事,例如會打聽一下今晚有邊隊vs邊隊,了解一下究竟有邊場波係應該會好精彩,有邊場波係萬勿錯過。

  話說上星期六(好似係星期六),就有一場英格蘭vs巴拉圭,由於我對世界的版圖唔太認識,加上孤陋寡聞,對「巴拉圭」呢個國家印象不深,所以一直都只係記住呢三個字的發音而己...

  但係好衰唔衰,我自己又扮哂醒喎,仲走去阿威(佢好鐘意足球的)面前認叻,以下就係我們的對話內容大要~

  我:我知今晚場波你一定會看!
  威:你又知?你知邊場vs邊場咩?
  我:梗係知啦!英格蘭vs瓜拉瓜呀嘛!!
  威:...... ...... ...... ...... ......



後記:
我覺得熟悉世界盃的人,應該都好熟愁呢個世界的版圖囉... 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home