Thursday, April 20, 2006

打敗仗!

4月19日,我終於病倒了...
  
  話說這天我上班途中,已感到胃部不適,好似好想嘔咁...你知啦,我每天都要由沙田遠赴香港仔,車程都確實好遠,最驚係搭車途中,嘔吐大作...咁就好衰啦!幸好,我最終都平平安安抵達公司,原以為一切都會雨過天晴...點知...
  
  吃過午飯之後,情況似乎更差,我的胃部不斷在抽筋,簡直令人痛不欲生,但我又唔想睇西醫喎,因為我最憎就係食西藥!!所以唯有死頂,講真,有時候有些病,係不用看醫生,都會慢慢好番...我期望今次都一樣...點知...

  到了3:30pm,我終於頂不順,完全無法投入工作,在眾同事力勸下,我終於請了2小時的病假,仲電召的士回家好好休息...我臨離開公司時,我的上司還特登摷了兩個膠袋俾我,以防我在的士「發作」...

  幾經辛苦,我終於拖著極度不適的身軀登上的士了,由於上車前我已經好想嘔,所以在車上我完全唔想說話,就連打電話俾阿媽及阿威的力氣也沒有,那一刻我只係想快些回到家,點知個司機鬼咁多野講,不停咁問我野,煩到爆,而我每次都係好敷衍咁回應佢,諗起都有點唔好意思,無辦法啦,我真係想嘔的!

  塞完一輪車之後,終於都歸家在望了,就在呢個時候,我...突然嘔吐大作,好彩我上司為我準備了膠袋,否則個司機都有排抹...不過,話時話,真係好樣衰...!好彩個司機好好人,我向佢道歉時,佢竟然反過來安慰我:「唔緊要,病就當然係咁啦,我病時都會嘔,你係咪腸胃病呀?真係唔緊要喎。」嘩,佢一邊安慰我,都不忘要繼續問問題,不過,我都好多謝佢無黑口黑面對住我,雖然我無弄髒佢架車,但始終我都在佢架車內嘔..好臭架嘛!

  看過醫生後,證實我患上腸胃炎兼有少少發燒,要好好休息,吃得要清淡一點,所以今天(4月20日)我都請了病假...留在家中休養呢!

  明天我一定會好返的!一定!!!

  

1 Comments:

Blogger vvchu said...

哇~~真係好驚喜啊!~~

12:48 PM  

Post a Comment

<< Home