Monday, March 27, 2006

我的第一次:健康舞

  今日下午我去了舒適堡做運動,而且作了一個新嘗試,就係跳健康舞!其實我一直都好擔心,好怕自己跳得好樣炳,你知啦,我一向都無咩節奏感,唔識跟拍子的!我怕我呢個初哥,跳舞不成,反而亂衝亂撞,撞傷哂d同學仔呢...不過,無理由有得免費任玩,我都唔去試架嘛!

  話說我入到去跳舞室,Miss便問:「有無人係第一次來舒適堡跳健康舞?」我看看四周,有人舉手喎,原來都有好多人同我一樣,係第一次跳啊,心諗今次無死啦,肯定唔會得我一個唔識跳,所以我見人家舉手,咁我咪又跟住舉手,之後Miss又問:「有無人係從未跳過健康舞呢?」今次我醒啦,自己第一個舉手!...但等左一陣,似乎都只有我一隻手在空中高舉著呢...當我想縮返隻手回來時,竟然被Miss見到添,Miss仲望著我說:「唔緊要,第一次一定會跳得好亂,唔駛驚喎!」跟住全班同學都回頭望望我...勁瘀...

  音樂開始啦,嘩!音樂一響d人就不停咁左跳跳右跳跳,有時踢踢左腳,突然又踢右腳喎!我根本唔知大家跳咩!四圍的人都在動,就只有我呆站著,或勉強咁跟住大家向左「行」向右「跳」,完全係一塌糊塗!老實講,真係有諗過中途離場!
  
  不過,當我跳了約20分鐘後,踢過、拍打過不少同學仔後,我似乎已揣摩了一點點技巧,開始跟得上,終於我都完成了這節45分鐘的課!落堂時,Miss 還說:「第一次跳,又或者好無跳的同學仔,如果呢一刻仲未有放棄,無離到場的話,我就要恭喜你們了!」嘻嘻...唔知係咪讚緊我呢~
  
  後記:跳完舞後,我看看鏡中的自已,都不禁嚇了一跳,因為我塊臉紅都好似一個蘋果...又或者係似一個蕃茄...而且,個頭仲好似被一盆水淋完一樣,又亂又濕 ~ :) 

1 Comments:

Blogger vvchu said...

我跳舞個樣...咪同平時一樣, 都係咁醒!!

10:09 PM  

Post a Comment

<< Home