Thursday, June 01, 2006

埃及之旅 -- 第一日(下集):開羅

2006年5月4日(星期四)

  經過了「多哈」一遊之後,我更加渴望快些到達埃及,因為多哈實在是一個太無聊的地方!我們在多哈機場等了很久,終於都起飛啦!


  當飛機橫過埃及上空,俯首一看,只見一片茫茫沙漠,真係好靚啊!我們到達開羅機場後,便將50元美金兌換為埃及磅,點解兌咁少?因為在埃及,美金已經好通行,根本唔需要兌咁多埃磅!


開羅市集

  到達開羅之後,我們第一站就去了開羅市內的一個大市集,發現當地人好鐘意食水煙,而且食水煙對埃及人民來說,是十分普遍的,不過我就無試過...因為我總覺得這些水煙有點似鴉片煙,不試為妙!


  講起這個市集,就不得不提一件趣事!話說我當時閒逛完畢,百無聊賴,就站在一旁等候集合時間的來臨,誰不知,突然瞥見一位印巴籍大叔,拿著一部Nokia N70的手機為我拍照!嘩,我第一刻的確係怔了一怔,始終人生路不熟,唔知對方係甚麼葫蘆買甚麼藥,點知佢影來做咩喎!

  正當我百思不得其解之際,大叔身旁突然竄出一個害羞的小男孩,男孩的媽媽(相信係大叔的妻子)心知我發現了大叔偷影我,便取笑那名小男孩,更慫恿他走來我身邊(其實我只係憑他們的動作,猜他們的說話而已),到了這一刻,我終於明白是甚麼一回事,如果無估錯,他們應該是遊客,可能小朋友見到有個東方人(即係我)在埃及出現,覺得好有趣,所以便叫佢老豆偷偷幫我拍照。有見及此,我同阿威當然都好禮貌咁回應一下,最後,當然係大家來一張大合照啦!^_^


通宵特快列車

  遊覽完市集之後,我們又要趕路了!因為我們的行程,是要由尼羅河的上游(阿斯旺)開始,一直玩返轉頭,即係由尼羅河上游玩到去下游(開羅),所以我們便要趕在入黑之前,乘搭特快列車,通宵趕往阿斯旺!

  根據行程記載,我們會通宵乘坐這輛「特快列車」,所以會入住列車上的頭等車廂,仲保證係二人一房!頭等車廂喎,聽落都唔錯啦!所以一直都有點期待...點知...

  先講這輛列車的外觀,車身全被沙塵所蓋,可能係長年累月在風沙中奔馳之故啦!至於車廂...真係令人大失所望!

  廂房極窄,而且頗為骯髒,雖然每個廂房都設有洗臉盆,但要去洗手間,就一定要走出房外,行到去車卡頭或尾,與全卡乘客共用一個廁所!所以都幾唔方便!
  至於列車上的晚餐,就更加不堪一提,因為係超級難食的!一人一個飯盒,有一兜飯,一個橙,但係d飯又硬又凍,難食到不得了,d肉就韌到咬唔開,總之就看到都唔開胃啦!我最後都係食了少少,已經頂唔順要放棄,阿威仲寧願食餅乾(我們自己帶去的)!

  由於我們忙了一日,又搭完飛機,又趕完火車,早就已經疲憊不堪,所以這一晚,我們好早就入睡,至於我們睡哪裏?其實車廂內的坐椅一揭開,就會變成兩張上下格床!這晚,我在「轟轟轟」的列車聲中,很快很快就進入夢鄉,仲睡得很甜呢!

...待續...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home