Wednesday, May 03, 2006

出發了~!

  還有15分鐘,我便要搭巴士往機場,然後坐卡塔爾航空00:45班機,直飛多哈(今年舉辦亞運的城市),之後再轉機往埃及開羅!!!聽說開羅現時有30度,都幾熱架!但到達埃及之後,我們會去阿斯旺,,阿斯旺的溫度,仲高達40度添呀!!我諗9日之後,我會變了一隻炭燒黑豬回來...希望大家還得我啦!嘻嘻!
  呀!忘了講一件好重要的事,就係今次埃及之旅,我有一個重大責任,就係要照顧阿威,因為阿威日前去踢波時,竟然踢傷了隻右腳,現在成隻腳掌腫哂!好似隻紅燒豬蹄咁...行路重慢到不得了...都唔知佢去到埃及點行...我諗...我可能要揹佢!大鑊!!!
  好了,是時候出發了!我5月12日才回港!要暫別各位一段時間啦!拜拜!:)  

0 Comments:

Post a Comment

<< Home