Monday, May 01, 2006

大陸的「自助通道」過關搵我笨!!!

  話說昨天我與家人上大陸玩,諗住在深圳買下平野,食下著名的「毛家」菜。由於我全家人的回鄉卡,早已辦理了「自助通道」過關的申請,所以我入境時,都順便幫自己的回鄉卡辦理「自助過關」,一心諗住離境時,可以和家人一齊「自助」出境,而且我又唔駛慢慢排長龍等過關呀嘛!點知......

  玩完一日,飲飽食醉,我地一行五人浩浩蕩蕩咁返港。嘩!大陸出境個邊超多人,尤其係「人手過關」條龍長到「打蛇餅」,咁我地當然好醒咁去排「自助通道」啦!點知大陸的「自助通道」和香港的「E通道」簡直係兩碼子的事,大陸個條慢到嘔泡,分分鐘等得仲耐過「人手過關」!

  排左差不多半粒鐘,終於輪到我啦!點知我站在那條「通道」前面好耐好耐,閘門始終唔肯為我而開,之後有位大陸關員對住我手指指,話我未辦妥「自助」過關申請!無理由架嘛,明明我入境時係無問題的,點會出唔到境先!!!原來,大陸的手續,係要今日辦理「自助過關」申請,今日入境無問題,但卻不可即日出境,一定要翌日出境才可以使用「自助通道」,你話係咪搵笨呀!!!之前又唔同人講清楚!!!

  激死我,最慘係我要立刻跑去「人手」辦理出境的櫃檯,然後再重頭排過隊,等多半粒鐘才可以出到境!浪費時間,激死我!可惡!可惡呀!

  奉勸各位,各果你打算申請大陸的「自助過關」,一定要以此為鑒!否則後果自負!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home